Zwroty - odstąpienie od umowy

 

Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta towar spersonalizowany nie może zostać zwrócony w ramach odstąpienia od umowy.

 

14 DNI NA ZWROT

 

  WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU

1. Każdy Klient może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Oświadczenie można złożyć na formularzu. Wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.).  

Wzór formularza odstąpienia od umowy można także pobrać klikając poniższy link:

 POBIERZ FORMULARZ ZWROTU.

2. W przypadku chęci odstąpienia od umowy prosimy o powiadomienie o swojej decyzji np. przy pomocy listu wysłanego pocztą lub e-maila. Mogą Państwo w tym celu użyć wzoru formularza odstąpienia od umowy, nie ma jednak takiego obowiązku.

 

 SKOMPLETUJ PRZESYŁKĘ 

1. Zwrot towaru jest możliwy w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

2. Zwracany produkt powinien być czysty, nie używany, z przyczepionymi metkami. 

3. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem w przesyłce.

 

  WYŚLIJ PRZESYŁKĘ 

1. Kupujący  będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

2. Prosimy o nieprzesyłanie przesyłek „za pobraniem” oraz przesyłek na koszt odbiorcy.

3. Zwrot prosimy odesłać niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy.

2. Termin będzie zachowany, jeżeli otrzymamy zwrot przed upływem terminu 14 dni na adres: 

Ledrin Sp. z o.o.

ul. Vetterów 6a

20-277 Lublin

z dopiskiem "zwrot".

 

 ZWROT PŁATNOŚCI

1. W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oryginału oświadczenia odstąpienia od umowy przez sklep internetowy.  

2. Zwrot płatności może zostać dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty w pierwotnej transakcji przez Kupującego. 

3. W przypadku zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

WYMIANY

1. Jeżeli interesuje Cię inny model, prosimy abyś dokonał nowego zamówienia i jednocześnie dokonał zwrotu zgodnie ze standardową procedurą odstąpienia od umowy.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium